Szpej.info Dev News

Linki


Archiwa

kwietnia 2009   lipca 2009   sierpnia 2009   września 2009   października 2009   listopada 2009   grudnia 2009   stycznia 2010   lutego 2010   października 2010   stycznia 2011  





This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Synchronizacja bazy i kosmetyka strony


Witajcie,

parę dni temu miała miejsce awaria portalu (po części z mojej winy), po paru godzinach walki udało się przywrócić stronę. Jeżeli zauważycie jeszcze jakieś błędy lub dziwne zachowanie strony piszcie.

Dziś wieczorem zaktualizowałem bazę produktów oraz poprawiłem parę kosmetycznych błędów. Dodałem również funkcję auto uzupełniania tekstu w polach producentów i sklepów w kartach wyszukiwania zaawansowanego i ustawieniach. Powinno ułatwić to wybór konkretnych wartości. Mam nadzieje, że się wam spodoba.

Miłego wyszukiwania.

Etykiety: ,

 Komentarze (0)
Komentarze:

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]





<< Strona główna