Szpej.info Dev News

Linki


Archiwa

kwietnia 2009   lipca 2009   sierpnia 2009   września 2009   października 2009   listopada 2009   grudnia 2009   stycznia 2010   lutego 2010   października 2010   stycznia 2011  





This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Poprawki w statystykach


Witajcie,

tak jak zapowiedziałem, w weekend udało mi się znaleźć trochę czasu i dopisać mechanizmy zabezpieczające generowanie statyk na stronie głównej. Teraz już nie powinny pojawiać się przekłamania, a przynajmniej nie takie, o których pisałem w poprzednim poście.

Zmieniłem też porę wykonywania synchronizacji bazy z informacjami ze sklepów. Niestety część właścicieli sklepów aktualizuje informacje o produktach w soboty/niedziele co również powodowało pewne nieścisłości w danych jakie uzyskiwałem. Godzina pozostaje nadal "późno wieczorna", aby nie zakłócać pracy serwerów, zmienił się jedynie dzień tygodnia z soboty na środę.

Etykiety: ,

 Komentarze (0)
Komentarze:

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]





<< Strona główna